perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Wednesday, April 13, 2011

mood : has no feeling

selarang dalam bilik sorang2. roomate sume kua g library.aku? kat bilik je study. malas plak nak kua panas2 td. dengan mood yg ta brape nak ade pasaan, tangan aku menari meng 'update' belog. actually,memg tade pasaan cgt even bahang EXAM da terase. hmm. 3 hari ag. sebnanye 3 hari tu, bole ke nak ber 'facebooking' , ber 'blogging' ?? pape je la kan.


mood menjadi semakin suram apabila tidak mendapat tawaran ASRAMA. no wonder la kan. aku bukannye 'baik' cgt selame dok kat ostel ni. macam2 kes jenayah aku da buat. sume under kes polis. but,keep it cool. chill lar babe. tapi yg aku peliknye. roomate aku sampai 3 org ta dapt asrama.nape ek? including aku lar. KIERA, ketua paras koot. what's the problem all about?


"DID WE DO SOMETHING WRONG?"

kalo aku memg ta heran cgt lah kan. tapi kenape ngan mereka? mereka baik ape? sekali jep ponteng yasin paras. nak kate sebab alek ostel lambat, da genap pukul 8 malam da dyorg alek. owh. aku memg ta paham ngan dyorg. oke. cik wan syakirah wan anuar memg gelabah la kan. cam ta bole terime kenyataan. and overconfident yg dy dapat bler wat rayuan. em.susa gak camtu kan.

cik farahin suratman. chill like me. tapi asek berpikir jep mcamane lar bler aku dok luar naty. siap pikir other preparation lagi.kental x kental an. tapi oke gak camtu. sebab law xdapat for rayuan naty, tade aa frust menonggeng kan? semalam kuar result kamsis tersebut. that nite,memg ta bole belajar la kan masing2. berpikir itu ini. tp nak wat camne. segalenye muktamad. just RAYUAN saje yg dapat menentukkan nasib2 kami.cehh.

tapi nape lar ramai sgt yg ta dapt.ase cam ta logik kadang2. budak baik2, bole ta dapat kan. law kate aku,memg no wonder la kan.memg aku wat ostel ni macam RAMLEE ZAHAR pengarah polisas.antare keje2 aku wat selame ni pon, kire logik aa aku ta dapt. aku malas lar nak salahkan owg lain,aJk or felo kan. baik kter salakan diri kter dulu.tol x?

antare keje2 haram yg aku selalu wat :)
  • wat ostel cam my parents yg punyer
  • selalu memekak dalam bilik. dala sebelah bilik AJK
  • ape aku rase nak masak, aku masak jew
  • ta penah beli nasi kat luar sebab masak sendiri (walopon dilarang masak kat kamsis)
  • suke bwk benda2 terlarang akt bilik
  • berpakaian sopan dalam bilik (boxer)
  • org lain memekak sebab aku sebab aku suka menyakat org kan
  • pakai cardigan walopon dah diharamkan
  • overnite uma membe (tp isi buku alek kmpung)
  • penah wat kes jenayah kat sekitar KUANTAN
  • selalu msg sampai lewat malam
  • keluar masuk bilik dalam keadaan tidak menutup aurat
oke. malas ar nak detail kan lagi dgn lebih lanjut kan.? tapi ni lar antare key2point yg menarik dan sakit mate nak bace. readers ase la kan........patot kew sebab2 ni yang aku ta dapat kamsis? give some opinion keyh. xkesah la opinion buruk atau baik keyh. tapi logik nye sebab makin tggi sem kter kat sini,makin susa aa nak apply kamsis kan. sebab junior bertambah n dyorg wajib dok kamsis right?

antare dak2 yang ta logik ta dapat kamsis :)
  • wan syakirah wan anuar
  • nur farahin suratman
  • azman daughter
  • ellly pop
  • pingu
  • hajrah(pemenang minggu menutup aurat)
  • ecah john
  • yana vs kobeng
  • syaza najiha
  • rahsia d'naj
  • nursyamirah real
law tengok calon2 berikut,memg ase ta logik gler kan. hmm. tapi nak wat camne. kelakar pon ade gak. aku yg masih tade pasaan ase cam bese jep. n malas nak pk bnda2 ni. law duk lua pon, sume da ade. complete. tgl transport jew. tahala. ta tawu nak ckap cmne.cehh.

tapi ase cdey gler sebab besties i dapat melayakkan diri lagi katSITI HAJAR ni. we're separate. cdey cgt. ta sangop nak pisah taw. hope our relationship will never be ends sayang. aku hope jgak kter still cam dulu. insyallah ade hikmah di sebalik kejadian. i've found my truly SAHABAT dan takkan penah sia2kan kamu.takkan penah tglkan kamu. sayang kamu.muah.muah.muah. sumpah feelings. susa nak cipta alek knangan kter walopon baru 2sem kter besame kan.

akhir kate dari aku tok siswi2 yg dapat kamsis., jagelah tingkah laku korang tok dapat kamsis sem4 pulak.hope kter same bejaye dunia dan akhirat. cehh. ayat aku cam nak meninggalkan poli plaaaai. HAHAHAHA (ketawe besar) :)

No comments: