perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Thursday, April 14, 2011

ini blog sampah oke.

haa. tadi menapak g ibnu sina untukwat rayuan ASRAMA. aku, kiera n farah. pegila menapak ke tmpat tersebut kan. sampai2 memang da ramai gler aa dpan koop tu. mood:still tade pasaan. lantak la nak jadi ape pon. jadi aa. memg ta hirau org gler aa. seperti entry sebelom ini, memg aku malas nak pkir bnda2 pressure camni. sume cam sial.

tetbe EN penolong felo pon tibe nak bukak ofis beliau. then dy kate kkene bawak kad kammsis ngan kad prestasi. memg cam TENUK la kan xckap awal2. law SH tu seblah uma dy,memg aku berlari la amek kan. dgn turun bukit gtu. SIAL x SIAL sgt la kan. argh.. dgn pnat2,berpeluh2 aku potong sket nye ramai dak2 nak wat rayuan mase tu.

pedulik korang aa. korang dekat. agipon dak sem 1 kan. lantak korang aa. sampai2 turn kiera.oke.dy tanye itu ini.

en:saya suka awak jujur gaji parents awak.
kiera:(muke bluur)
en:awak ta dapat sebab gaji parents awak tinggi.

giliran farah

en:awak pon same.sebab gaji.

owh.. baru la aku tawu yg budak2 dok kat kamsis selame ni, miskin2 belake. tapi nape aku ta dapt. aku da letak gaji bapak aku yg paling lowest da. agipon aku ase, tade aa besa mane gaji EN.RAMLEE aku tu.

tibe kat aku.memg lame aa kan nak cari name aku. name artis kan. last2 dy jumpe jugak.

en: awak ade bawak barang terlarang ni.
aku: tapi mase awal sem je EN.
en: tapi awak da sem 2 kan.takkan ta tawu benda tu terlarang.
aku: wat muke blur.

oke.aku tak habis cakap lagi nak pertahankan diri aku.sumpah. dy memg ta bg peluang. bangkrek x? oke.mule aa aku nak berangin kan. dalam prjalanan alek asrama.aku berpikir. sape plak yg tulis aku bawak barang terlarang ni.memg SHIT la kan. kimak tol lar.takkan la aku sendiri yg tulis aku bawak binatang tu.

aku pikir2 mesti beliau ni.memang SETAN lar kau kan.. untuk beliau :|

eh sial,kau tawu kan bukan aku jep yg bawak.yang mulut nak macam babi tu kenape. kau memg bodoh kan.nape budak lain yg bwak,oke jep dapat kamsis. ape kau palat cgt ke tgok muke aku. ta payah nak tunjuk baik cgt la kan law sebnanye kau pon nak menumpang gune sekali kan. ko rase kau ni sial tak.? aku ta penah agi nak benci org mcamne aku benci kau sekarang ni.kau tawu x aku ase cam nak shoot jep pale otak kau. dengan muke selamber babi kau tgok2 aku. kau ase kau ckup baik kew? eh,memang x la aku nak kawan ngan kawan makan kawan kan. BABI aa. ta bole study seyh aku pkir mende ni. sebab kau taw. dapat muke kau macam nak shoot sebijik seyh. malas aa nak wat kes polis agi kan. lagi aa ngan budak ingus cam kau. BANGKAI.


entry ni memg aku reka khas tok 18 tahun ke atas.


No comments: