perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Wednesday, April 6, 2011

kumbang besar intai aku....!

assalamualaikum.

tiap2 petang,mesti ar mandi kan.
oke. aku mandi macam biase jep.

tetibe naluri keperempuanan aku terase cam diperhatikan.
arghh.. tade ape kot.
perasaan je tu.

tetbe rase,

cam ade bnda maen2 atas pale aku.
ah,rambut aku jep.
aku usap2,haa..rambut jep.
bkan ade aper pon kan.


troskan mandi.
tetbe ade benda maen2 kat leher aku...
apakah itu?

mmmaaaaaaaaaaaaaammmmiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mmmmmeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







terkejot gler bapak ssiiiooot!!!!!

bapak kumbang cube nak bermanje2 kat leher aku.
sumpah nak menangis...

spesies dye lbey kurang mcm ny...












masalahnye skang
mane datg plak bapak kumbang tu??

dgn basah kuyup, aku kuar blik air.
da macam owg separoh gler aw!



boler plaak dy maen kat kaki aku mase aku terjerit2..
xkesian kat aku kew??
habis sume roomate tawekan aku..
da macam bapok kot aku jerit..

HAHAHAHA...~


sumpah aku takot...!
naseb mek ade.
aku tros mndi kat toilet kot.


1 comment:

uda said...

tau pon kau jerit mcm bapok :))