perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Monday, April 18, 2011

happy bufday gemok :)

happy bufday to you~
happy bufday to you~
happy bufday to nazim atan!~
happy bufday to you~



happy birthday nazim~ waa.. da tue da kawan aku. mesti da matchured kan. hAHAHA. cam ta logik jep kaw matang kan. mesti kaw da banyak berubah kan nazim. hihihi. mesti kaw da kurus kan sekarang. HAHa. mesti da pndai becinte kan. hooho. mesti da bole idop tanpe aku kan. mesti kaw da itam kan sekarang. and yg paling penting, mesti kaw da lupe aku kan. HAHAAHAH.



oke. kaw ta lupe aku pon. aku yg lupe kaw (aku menipu). baru tadi kaw call. ta tawu plak aku kaw makin bedah. kepoh. Hehe. btw,tanak la frenship kter yg dulu2 rapat gler putus tgah jalan ek. kaw kol aku pon, x abes2 ckap aku yg lupekan kaw. kelakar kot. aku hari2 bersengkang mate teringatkan kaw.hahaha.



tyme skola dulu,rapat kter kan. pape sume cter kat kaw. kaw pon same. sampai kaw ingat lagi boy aku dulu2.HAHA. sampai SPM kan. pas amek result jek. sume bepecah. lost. tros ta contact da. menymbong. haha. (kau yg sombong).







*haha (gelak setan) kelakar kan muke kaw ngan muke aku zaman sekolah dulu. bodo2 giler.







persahabatan yang utuh satu tika dulu .HAHA








oke. kaw jage diri elok2.. happy bufday kawan~!!! <3 <3 <3

No comments: