perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Thursday, April 14, 2011

bila akan berakhir ?

ee. kalo dilayankan perasaan ni memg xtentu hale kan. nak dok diam ta bole. nak study ta bole. mgadap facebook aa jawabnye. nak tepon ibu la. ta tawu nape asek nak BERMURUNG n BERSEDIH jek.










tapi,nak xnak.kne gak lepaskan. ta sanggopsyh nak pkir sorg2.. nak tepon ibu. nk tepon ayah. sebnanye malas nak bgtaw dyorg. ase cam aku n membebankan dyorg cgt. xsgop kot. mesti dyorg plak yg sebok pk naty.
tanak susa kan taw. aku study kat cni po tade sampai dapat akj. inikan nak myusahkan cmtu. tp ase dyorg tade aa nak mara cgt sbab dyorg yg mgalakkan aku bwak that thing kan. aku da cakap dilarang pon my parents kate bwak jer zafera. so,?

entry pendek.ringkas.sadis.xbermakne. delete je aa post ni. :'(

No comments: