perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Saturday, March 5, 2011

leka taw~ !

oke bloggers.
law te bangon pagi2, niat nak wat lab report or assignment kan??
tp,kter tros bkak laptop dan tros mgadap cik FACEBOOK & puan BLOGGER kan??
kompom jari jemari kter akan terok meliuk lentok atas keyboard usang ni.
xkan sentuh buku kan??

HAa. macam mane ar nak buang tabiat satu ni erk.?
leka taw.

oke.aku rase aku da tawu jalan penyelesaiannyer..

>putuskan line wifi kat ostel aku ni.
>rampas laptop aku bler aku sebok berfacebooking or berblogging.
>ingat kan aku tentang final.
>sekat supply karen kat ostel bler aku sebok berlaman sosial.
>letak mak bapak aku kat seblah bile aku sebok nak update blog.
>letak ular sawa berbisa atas keyboard aku.
>gantung kat leher aku segale report or assignment.
>buat jadual final as wallpaper laptop.

hoohoo...byk ag woo.
tp,ni je yg aku ase logik kali ni.
law korang ade pnyakit cam aku.

"SILAKANLAH yew..~"

1 comment:

akiz said...
This comment has been removed by the author.