perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Sunday, March 6, 2011

aku sayang kau ;()

ok babes..
wa nak story something.

kau.
kau best.
tp kau ilang.lenyap.ta tawu kat maner.
tp,smpai bler2 pon,ko tetap ade lam aty aku.
sampai kapan pon.

ko lar "NOOR FARHANA MOHD ZIN"
the best besties that i ever had.
and u. the person that im really mish forever n ever.

arini BESDAY kau.
dan untuk taon ni. aku takde tok kau.
x seperti taon lepas.
aku sambot bufday ko kat GENTING HIGHLAND.
kau ingat ag x?
aku hope ko ngat ag detik2 tu k.
ko dapat bear.
kter jalan kat PETALING STREET.
seronok bukan??

tp kali ni,, ;((
kter jaoh.
tapi aku yakin tade ape pon yg akan memisahkan kter.
law aku alek jb, aku datang uma ko k.
insyaallah~

arini aku nak ko epy2 jek.
bufday ko kan.

my wish for bufday gurl >>
#kau da besar
#kau jangan nakal2
#aku sayang kau
#aku rindu kau
#kau jangan lupe aku
#aku doakan ko sukses lam idop
#jangan tinggal solat
#belajar rajin2
#ingat parents
#semoga berbahagia ngan ijat
#hepy2 slalu
#sihat2 selalu
#jage diri


last word dari aku, S . A . R . A



oke. yg noor farhana tu kau.
chomel. (fakta)
sume aku rindu taw.




we are besties . . .



ni pon member2 terbaek aku.. love. love.love.




rindunyer zaman ni..sobs!sobs!sobs!


HEPY BUFDAY HAHA !!

No comments: