perkataan gerak2

welkamos to my belog . entry just suke2 . untuk aku , kaw dan semua . just follow it ya ~ ~

Followers

Monday, January 17, 2011

kerinduan ;(

assalamualaikum.

ok.tetbe ase cam create something kat blog.walopon sebanye ta tawu nak tulis ape. em . about me? about us? saper? haa..about my all fren,. old , new, now, forever, and ever. haa..tetbe ase cam rindu yang meluap2 kat member lame. tempat berdekak2 bersame.u'll best taw. dari skola menengah bese sampai aa kat poli ni. sume bes. i like.

ok. here we go. act,,tade ape ak nak story pasal membe2 skola menengah aku. kecik ag kan mase tu. ta pasan pape pon. tapi ade aa mish sket2 dyorg tu. yang aku nak story skang ni pasal member2 aku kat teknik dulu. act,,da lame ak nak post menatang ny, tapi ase cam ta sesuai mase dan ketikanyer..haa dulu kat teknik,aku ase hepi gler.tade laen nak piklir melainkan seronok seronok seronok. enjoy wif my life. tu yg smpai tercampak kat poli ny.

haa aku ta kesa sgt aa pasl tu. ape da jadi, trime je aa kan. nak wat camner. kat cni pon ok kan. eh3,pebende aku mencarot ni.kan ak nak cter apsal yg aku rndu membe2 lame ak.pehal ak cter pasal aku plak.eeeeee.......dulu kat teknik ase cam seronok cgt.sumpah aku rindu gler zaman skola dulu. cas enpon tgah2 malam. wat satu asrama blackout. ponteng g surau. ponteng prep. makan depan owg pose. and yg paling mencabar,bler tibe musim histeria.hahaha takot taw.

ok. act,,ramai gak membe yg aku rapat tyme2 skola dulu. tapi kire paling rapat ade 4 owg. geng freedom. kami rapat gler tyme skola dulu. satu dorm. kesana kemari bersama. tp sejak masing2 da sambong blajo, sume da wat hal masing2. ade gak yang kate aku sombong ngan dyorg, aku da laen la, aku x contact lar..ohh,tidak. kecewa sekejap dengan pengakuan dyorg. tapi aku tahu, aku ta macam tu. hak kamu nak berkate ape. em.really mish u all.

em. kawan yang aku paling rapat actually,mira. kesana kemari cam belangkas.tapi tu pon ade owg dengki. dari geng2 ngetop katenyer. yg kononnyer perasan owg nak kat boy dy. ta tawu ke boy dy tu besfren ktorg,nazim.ta payahlar nak dicrite pasal bende burok. da lepas kan. haa. another best fren is haha. aku start rapat ngan haha plak mase aku mule abes spm dulu. keje sesame. dok uma dy. even aku da benti keje pon, ak stillslalu datg uma dy.kami rapat.

tp asenyer sume tu berakhir bile ktorg dapat tawaran belajar lain poli. dye poli jb n aku polisas. dy dapat satu poli ngan mira.siap satu kos ag. nazim memg dalame gler mghilang since abes spm ag. xcontact lgsg even dalm fb.ok. act, mase skola dulu ade ag yg kedua terapat. faeqa ngan yana. kami berkawan. kawan baik. faeqa dy baik sket. dy rapat ngan yana. terlalu rapat. best. sumpah dyorg bes. yana,mek becok. yg ta abes2 nak wat aku pecah perot. sumpah ko memg klaka. a lot of memory ngan ko tawu x. jibek!

then,faeqa. kawan biase n mule rapat bler nak spm. classmate merangkap macam roomate.bertambah rapat bler ktorg dapat poli yang same. sangat rapat. tiap2 petang, ade jep bende yang nak digosipkan. gosip itu. gosip ini. sampai terlepas waktu smayang asar. masing2 buat muke line clear. klaka. lastly,qada' jgak. betol2 rapat. pegi campfire sgale bagai. seronok.

tetbe malam meeting pasal campfire tu ak ajak dy pegi sbab membe aku ade yg tanak pegi.dy nak cgt. teruja. aku mule backup dy. sampai2 dewan kuliah,dy gugup. kalo2,name dy tade dalam senarai. kompom m bengang kan. aku mule myelamatkan keadaan dgn tros bgtaw danial.si batak eyfa sebok dan menyebok. bangang pnyer pompuan. ko ingat ko bagos.damn!lastly,dapat pegi gak. kat cherating. kat situ aa bertambah kenangan ktorg. itu ini. best.seronok.

"faeqa,ko ingat x tyme te tdo kat lua kemah.??klaka kan ??menggigil kan??"

sumpah sweet memory.banyak ag mende aku nak story.tapi tetbe pale aku cam berdenyut2 laju.sakit. t aku sambong ag.

for mira, haha,...
aku nak korang tawu yang aku ta pena luper kat korang. aku ta pena sombong ngan korang. law free2, datg jep uma ak. nengok2 mak ak,bapak aku,abang aku..eh2,abang aku plak..hahaha..haa..aku nak kter kawan selamenyer taw.korang bukan kawan terbaik tapi kawan terhebat!!! mish n love u'll sanad2.

for yana, peqa,...
yana aku rindu gler nak gelak2 ngan ko.naty law ak dapat jejakkan kaki aku kat kelantan,ko aa owg petame yg aku akan jmpe.gler2 rndu nak wat keje jahat sesame lagi atw.hahaha...peqa,even ko da pindah uitm. aku still remember memory kter kat poli dulu.tdow satu katil bler kter takot.makan kat bawah.buke pose cam owg pelahap,g uma ko.banyak aw. takkan penah lupe. janji.

for nazim,...
aku rindu gler kat ko. sumpah. mane aa nazim yang aku knal dulu.bes taw kawan ngan ko.ko kuat tacing. xbole kasar sket. aku ngat ag ko mara ak bler ak wat keje kasar2..aku ngat ag mase ko tnye ak,,aku nak jadi pompuan ke laki??.. ak ngat ag mase ko nak kawan ngan angah dulu,ko tnyer aku dulu.bole x nak kawan ngan angah. aku ngat ag ko nak blasah geng2 angah sebab aku ngadu kat ko yg dyorg tnjok b**o kat ak. sume ak ngat nazim.ak takkan lupe ko even ko lupe ak. ak ngat cgt mase tekua sesame.aku pkai kemeja ptih,kockap ak da brubah jd pompuan. aku byk blaja dr ko nazim. ko bes. frenship kter kuat cgt mase skola dulu.ko manyak tolong ak. tp aku cdey bler ko cdey. ak 6pak ko cdey bler aishah tglkan ko dulu.ko slalu ngadu kat aku. aku 6pakj jgak ko cdey mase amek result spm dulu.really, i mish u,fren.

aku harap,jao maner kter sume terpisah,korang still ingat kat aku satu ari naty!!

No comments: